loading...
کسب درآمد
Erfan-gh بازدید : 76 شنبه 23 دی 1391 نظرات (0)

سلام دوستان
من یه سری سایت پیدا کردم واسه کسب درآمد البته خیلی هم خوب...
شاید خیلی ها از این سایتها استفاده کنن ولی تا الان فکر نکنم کسی به فکر هک کردنشون افتاده باشه
حالا جونم براتون بگه که من یه راهی پیدا کردم واسه هک تقریبی این سایتها
روش این سایت ها اینه که باید توشون ثبت نام کنید و رو یه سری لینک ها رو باز کنید و چند ثانیه توشون صبر کنید تا پول بیاد به حسابتون (عاشقتون نیستن که الکی بهتون پول بدن دلیل این کارشونم میگم آخرسر)* حالا این برنامه ای که من دارم باعث میشه شما دیگه نیاز نداشته باشی که صبر کنی...
حالا منم در قبال این برنامه چیزی نمیخوام جز حمایت شماها
یعنی شما بیاین با لینک من ثبت نام کنید تا زیر مجموعه های منم زیاد بشه البته تا زیر مجموعه های من لینک هارو باز نکنن پولی به من نمیرسه.
پس منم مجبورم که برنامه رو بهتون بدم

 کار در منزل

 

 

 

  •  اینم بگم که چرا اونا پول میدن بهمون: یه سری سایت ها هستن که پول میدن به این سایت های کلیکی که براشون تبلیغ کنه. ای سایت ها هم یه درصدی از اون پول رو خودش بر میداره باقیش رو هم به کسایی میده که کلیک میکنن و در واقع بازدید سایت مقابل رو میبرن بالا.
  • برای دانلود برنامه و آموزش های لازم با لینک هایی که براتون میزام ثبت نام کنید و بعد اسم اکانتتونو برام بفرستین تا رمز رو بهتون بدم. (با تشکر)

آیدی یاهو: VPN0181@yahoo.com

 

 

      

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 6
  • بازدید کلی : 26,858